4 دی 1396
شماره خبر: 188939

توضیحات مدیرکل راه وشهرسازی البرز درباره اعتراض متقاضیان مسکن مهر

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توضیحات مدیرکل راه وشهرسازی البرز درباره اعتراض متقاضیان مسکن مهر


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز درباره تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر شهرک ابریشم مقابل ساختمان این اداره کل توضیحاتی ارائه کرد.
تقی رضایی با اشاره به تجمع امروز خانواده های بلاتکلیف مسکن مهر شهرک ابریشم مقابل ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اظهار کرد: این اشخاص اعضای تعاونی هستند که در سنوات گذشته و ابتدای آغاز به کار پروژه مسکن مهر پول خود را به حساب تعاونی واریز کردند. وی با بیان اینکه تعاونی باید پول واریزی مردم را به سامانه مسکن مهر واریز می کرد اما این امر تا کنون محقق نشده است، افزود: عدم واریز پول به حساب سامانه مسکن مهر سبب شده پرونده ای قضایی در تهران در این خصوص گشوده شود.
نیمی از واحدهای مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل است
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه محل افتتاح تعاونی طرف حساب مردم در استان تهران بوده و در حال حاضر اعضای هیئت مدیره این تعاونی در بازداشت به سر می برند، گفت: مردم باید بدانند راه و شهرسازی متولی ارائه زمین در این پروژه بوده و دیگر اقدامات از سوی تعاونی طرف مقابل بایستی انجام می گرفت.رضایی با اعلام اینکه در حال حاضر بیش از نیمی از واحدهای مسکن مهر ابریشم آماده است اما تا کنون پولی به حساب سامانه یاد شده واریز نشده، افزود: این تعاونی دارای ۲۵۰ عضو است که هر یک به طور میانگین ۱۲ میلیون تومان پول پرداخت کرده اند. مسکن مهر شهرک ابریشم در منطقه کیانمهر شهرستان کرج واقع شده است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود