16 دی 1396
شماره خبر: 189499

توسعه حریم گرمدره و شهرک صنعتی بهارستان در البرز تصویب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توسعه حریم گرمدره و شهرک صنعتی بهارستان در البرز تصویب شد


مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی البرز اعلام کرد که طرح توسعه حریم گرمده و شهرک صنعتی بهارستان در این استان به تصویب رسید.
رضا خالقی در حاشیه این نشست اظهار داشت:توسعه حریم گرمدره و شهرک صنعتی بهارستان البرز در کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی که در کرج برگزار شد به تصویب اعضای این کمیته رسید. این مسئول با اشاره به اینکه کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری وزارت راه وشهرسازی به طور معمول در تهران جلساتش را بر گزار می کند، گفت: بنا به درخواست اداره کل راه و شهرسازی البرز که در هفته گذشته انجام شد، این کمیته در کرج تشکیل جلسه داد. خالقی بیان داشت:بر اساس سیاست های دولت باید موضوعاتی که در کمیته مورد بررسی قرار می گیرد، ازنزدیک مورد بازدید قرار بگیرد.
وی ادامه داد:اعضای کمیته فنی شورای عالی معماری شهرسازی شامل کارشناسان مسئول و مدیران از وزارت خانه های صنعت و معدن تجارت، وزارت دفاع ، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و وزرات راه و شهرسازی ، سازمان برنامه و بودجه، سازمان محیط زیست هستند. این مسئول بیان داشت: ساماندهی محله گلدشت از دیگر موضوعاتی بود که در این کمیته به آن پرداخته شد. خالقی گفت: بخشی از محله گلدشت به صورت باغی است و در گذشته ساخت سازهایی که در این منطقه انجام شده ویلایی بود. وی افزود:طی سال های اخیر سکونت گاه غیر رسمی در این منطقه شکل گرفت به طوری که حدود 16 هکتار بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی در این منطقه به وجود آمد. این مسئول خاطرنشان کرد: لازم بود که منطقه مذکور ساماندهی و تحت مدیریت خاص دربیاید . خالقی بیان داشت : البته طی 2 ساله گذشته ساکنان منطقه گلدشت در این امر با مسئولان همکاری کردند و جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز را گرفتند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود