21 اسفند 1396
شماره خبر: 192854

شیوه های تدریس نوین، بهره گیری از ابزار الکترونیکی وحضور فعال در فضای مجازی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شیوه های تدریس نوین، بهره گیری از ابزار الکترونیکی وحضور فعال در فضای مجازی


کارگاه آموزشی ارایه تجارب روش های تدریس اساتید معارف اسلامی به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و با حضور بیش از40 نفر از اساتید گروه معارف اسلامی واحد کرج بر گزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین هاشمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان البرز با بیان سخنرانی کوتاهی به نکاتی در زمینه تدریس موثر در دروس معارف اسلامی اشاره کرد.
حجت الاسلام هاشمی ضمن تقدیر از گروه معارف اسلامی واحد کرج، این گروه را در زمره گروه های فعال معارف در سطح استان و حتی کشور معرفی کرد. وی با تصریح بر تبادل تجربه های تدریس این امر را بسیار مهم و موثر برآورد نمود و ابراز امیدواری کرد این جلسات مستمر و ادامه دار باشد. مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان البرز همچنین به شیوه های تدریس اشاره کرد و تصریح کرد: «شیوه تدریس دروس معارفی نیز بایستی مانند سایر دروس به روز و نوین باشد تا بیشترین سودمندی را برای دانشجویان فراهم کند.» وی به استادان دروس معارف اسلامی در دانشگاه توصیه کرد: از ابزار الکترونیکی و فضای مجازی در تدریس استفاده شود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد شد.» حجت الاسلام هاشمی همچنین به اساتیدتوصیه نمود: «با بهره گیری از ابزار الکترونیکی، مشارکت فعال تری در فضاهای مجازی داشته باشند.» در این کارگاه آموزشی تنی چند از استادان دروس معارف اسلامی واحد کرج ضمن سخنانی، روش های نوین خود را مبتنی بر روش نیاز محور، آموزش مجازی و کار گروهی بود ارائه نمودند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود