6 مرداد 1397
شماره خبر: 199015

شهرداری کرج در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات از هیچ تلاشی فروگذار نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهرداری کرج در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات از هیچ تلاشی فروگذار نیست


مدیر کل پشتیبانی و نماینده ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
سعید زارع در نشستی با امیر رحمانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز، با تاکید بر لزوم بهره برداری بیشتر از امکانات ارتباط جمعی و رسانه ای ستاد بازسازی عتبات عالیات و شهروندان، اظهار کرد: بهترین تفسیر از همدلی و هم زبانی، پاکدستی در خدمت رسانی است. مدیرکل پشتیبانی شهرداری کرج، خدمت در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات را مهم اعلام کرد و گفت: امت ولایت مدار و ولایی شهر کرج همواره در راه توسعه و بازسازی حرم به اهل بیت عصمت و طهارت پیشرو بوده اند و مدیران مسئول نیز به عنوان خادمان این مردم در سازمان شهرداری کرج تا کنون اقداماتی انجام داده اند.
وي با بیان اینکه شهرداری کرج در راستای توسعه و بازسازی عتبات عالیات و همکاری با این ستاد از هیچ تلاشی فروگذار نیست، بيان کرد: بخش فرهنگی و روابط عمومی مهمترین بخش در ستاد بازسازی عتبات به شمار می رود که در این راستا از حوزه اطلاع رسانی می خواهیم که اخبار و مطالب ستاد بازسازی عتبات عالیات را به نحو احسن انعکاس دهد. به گفته وی حوزه فرهنگی و روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات نقش مهمی در راستای انعکاس اخبار و اقدامات انجام شده در راستای پروژه های این ستاد دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود