6 مهر 1397
شماره خبر: 202435

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و گلباران گلزار شهدای چهارصددستگاه کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

برگزاری مراسم زیارت عاشورا و گلباران گلزار شهدای چهارصددستگاه کرج


کارکنان و مدیران کتابخانه های عمومی استان البرز با حضور در گلزار شهدای چهارصددستگاه کرج، مراسم زیارت عاشورا و غباررویی و گلباران گلزار شهدا، برگزار کردند.
با حضور احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز و مدیران و کارکنان کتابخانه های عمومی استان با حضور در گلزار چهارصددستگاه کرج مراسم زیارت عاشورا و گلباران قبور شهدا، برگزار کردند.
پس از قرائت زیارت عاشورا، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، ضمن آرزوی قبولی زیارت، گفت: انقلاب ما ادامه قیام عاشورا بود. و هشت سال دفاع مقدس ما از انقلاب و اسلام، از فلسفه عاشورا، سرچشمه می گیرد. تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد. هراتی با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم. در ادامه این مراسم گلزار شهدا گلباران و عطر افشانی شد و حاضرین بعد از قرائت فاتحه برای شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود