15 مهر 1397
شماره خبر: 202906

پلیس مقتدرانه در خدمت مردم و امنیت جامعه است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پلیس مقتدرانه در خدمت مردم و امنیت جامعه است


جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس مقتدرانه در خدمت مردم و امنیت جامعه است و در این راه تا پای جان ایستاده است.
سردار سید جعفر حسینیدر آیین قرائت پیام مهر ناجا در دبیرستان پسرانه دهخدا آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ،اظهارداشت: امنیت امروز حاصل رشادت ها و تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم نیروهای امنیتی از جمله نیروی انتظامی است که نه تنها در منطقه بلکه در کل جهان بی نظیر و مثال زدنی است. وی با اشاره به اینکه پلیس مقتدرانه در برابر اخلالگران نظم و امنیت ایستادگی می کند، بیان داشت: حضور پلیس در جامعه ارمغان آور آرامش و عدالت است. حسینی گفت: پویایی، سلامت و نشاط در سایه امنیت و آرامش تحقق می یابد که نیروی انتظامی همواره برای آن تلاش می کند. وی اضافه کرد: متکی بودن به خداوند، اتصال به مردم، فداکاری، اعتماد به نفس، مدیریت و سازماندهی، قانون گرایی و پایبندی به اصول ، استفاده از ظرفیت رسانه برای بازگو کردن خدمات و عملکرد از مهمترین عوامل افزایش اقتدار نیروهای مسلح در جامعه است.
جانشین فرماندهی انتظامی البرز افزود: پلیس در بین نیروهای مسلح بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم دارد لذا تکریم ارباب رجوع ، رفتار شایسته با مردم و رعایت حقوق شهروندی سرلوحه کار کارکنان نیروی انتظامی است. وی خاطرنشان شد: پلیس به صورت محسوس و نامحسوس برای افزایش ضریب امنیت دانش آموزان در اطراف مدارس فعالیت می کند. وی گفت: 30 هزار دانش آموز به عنوان همیار پلیس در استان البرز ساماندهی شده اند. 13تا 19 مهرماه هفته ناجا نامگذاری شده است .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود