12 آبان 1397
شماره خبر: 204347

ایجاد شرکت دانش بنیان و توسعه کارآفرینی در پارک علم و فناوری البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ایجاد شرکت دانش بنیان و توسعه کارآفرینی در پارک علم و فناوری البرز


مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز گفت: همواره از زمان تحصیل در دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی به فکر ایجاد شرکت و توسعه کارآفرینی بودم و با تلاش فراوان به این مهم دست یافتم.
شاهین خاکی صدیق مدیرعامل شرکت سامانه های پیشرفته نانو ارتباط( سپنا) فعال در زمینه طراحی و ساخت واحدهای رادار و کنترل رادار و عضو پارک علم و فناوری البرز در گفتگو با مجری برنامه اقتصادپویا از شبکه صدا و سیمای استان البرز خاطرنشان کرد: بنده فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته برق و الکترونیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی هستم و همواره اعتقاد داشتم که نه تنها برای خودم بلکه برای هموطنان فارغ التحصیلم نیز اشتغال ایجاد کنم و بر همین مبنا با تلاش فراوان و با هدف تولید کالای ایرانی و نظر به سرمایه اندک در راستای اقتصاد مقاومتی موفق به ایجاد شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز شدم. این فارغ التحصیل کارآفرین با اشاره به اینکه پارک های علم و فناوری بویژه پارک علم و فناوری البرز مکان خوبی برای تجاری سازی ایده های فارغ التحصیلان است گفت: در پارک علم و فناوری البرز شرایط خوبی داریم و تنها انتظار و توقع ما این است که دولت از شرکت های دانش بنیان و فارغ التحصیلان علاقمند به راه اندازی این شرکت ها بیشتر حمایت کند. خاکی صدیق با اشاره به اینکه فناوری و داشتن دانش از مهمترین عوامل موفقیت فارغ التحصیلان در راه اندازی شرکت های فناور و کارآفرین است اظهار داشت: اگر تکنولوژی و دانش رقابتی و به روز داشته باشیم می توانیم با سرمایه کم هم شرکت دانش بنیان ایجاد کنیم.
وی افزود: تکنولوژی بسیار مهم است و دانش و آموزش های دانشگاهی هم بزرگترین سرمایه است که می تواند دو بال موفقیت در حوزه کارآفرینی باشد. گفتنی است تاکنون 125 شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری البرز پذیرش و حمایت شده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود