3 اسفند 1397
شماره خبر: 210928

توجه به نسل جوان مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توجه به نسل جوان مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توجه به نسل جوان را به مسئولان متذکر شدند.
جت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس افزود: نگاه بعضی ها در داخل کشور این است که اگر به غربی ها نه بگوییم نمی توانیم کشور را پیش بریم. وی ادامه داد: باید برای نیروهای جوان برنامه ریزی کرد و از افراد نخبه و افکارها آنها در جهت پیشبرد نظام بهره برد.ایمانی تاکید کرد که مجلس ، دولت و قوه قضاییه در چارچوبی که مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی ترسیم کردند باید به نیروهای جوان اعتماد کنند.وی گفت: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خویش فرمودند مراقب فریب اروپایی ها باشید زیرا اروپایی به بهانه ایجاد کانال مالی 9 ماه ایران را در امر واردات دارو و غذا معطل گذاشتند.ایمانی افزود: آنچه مردم ایران در دهه پنجم انقلاب توقع دارند این است که به دولتمردان ،مجلس و قوه قضاییه بگویند که در مسیر و نقشه راهی که رهبری ترسیم می کند گام بردارند.
وی اظهار داشت: این ملت از کسانی که کوتاهی کنند نخواهند گذشت زیرا مردم پشتیبان رهبری و ادامه دهنده راه امام (ره ) و شهدا هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود