18 اردیبهشت 1398
شماره خبر: 214089

آموزش تولید محصولات با کیفیت در دستور کار سازمان ملی استاندارد است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آموزش تولید محصولات با کیفیت در دستور کار سازمان ملی استاندارد است


معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران گفت: این سازمان موظف به ارتقای بستر تولید غذای حلال است و آموزش تولید محصولات با کیفیت را نیز در دستور کار دارد.
وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران امروز گفت: ما در سازمان ملی استاندارد موظف به ارتقای بستر تولید غذای حلال هستیم و آموزش تولید محصولات با کیفیت نیز در دستور کار این سازمان قرار دارد. معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران اظهار کرد: انعقاد قرارداد و صدور پروانه هفت فرآورده حلال با هدف افزایش صادرات این محصولات انجام شده است.
وی با بیان اینکه این روند ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: در تولید و صادرات غذای حلال نوپا هستیم و پیشرفت در این امر تلاش دستگاه های تولید کننده و دخیل را می طلبد تا سهم بزرگی برای صادرات محصولات حلال جمهوری اسلامی ایران کسب شود.مرندی مقدم اذعان کرد: بیش از 700 میلیارد دلار اعتبار مالی برای غذای حلال در دنیا تخصیص داده شده است و باید تلاش کنیم سهم ویژه ای در این بازار 700 میلیارد دلاری داشته باشیم.معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بیان کرد: آمار مربوط به صادرات غذاهای تولیدی حلال بابد توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شود.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود