29 تیر 1399
شماره خبر: 238795

شهروندان مطالبات خود را از اداره کل مخابرات در سامانه 20117 ثبت کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

شهروندان مطالبات خود را از اداره کل مخابرات در سامانه 20117 ثبت کنند


مدیر امور هماهنگی مخابرات منطقه البرز با اشاره به اینکه در شرایط شیوع کرونا امکان مراجعه غیر حضوری شرایط فراهم شده است، گفت: مردم می‌توانند مطالبات خود را در سامانه 20117 ثبت کنند.

فردین پور سبزی، مدیر امور هماهنگی شبکه مخابرات منطقه البرزدر رابطه با اعتراض مشترکان فردیسی مبنی بر قطع یک ماهه خطوط تلفن، گفت: به هیچ وجه قطعی یک ماهه مورد قبول نخواهد بود.مدیر امور هماهنگی شبکه مخاربرات منطقه البرز با اشاره به اینکه چندی پیش کابل مرکزی شهر فردیس دزدیده شد و علت قطعی خطوط تلفن نیز همین امر بود، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم در راستای حضور مأموران پلیس در منطقه انجام شد و مشکل قطعی خطوط تلفن پس از چند روز کاری برطرف شد.پورسبزی بیان کرد: اگر برخی از مشترکین کماکان با مشکل قطعی مواجه هستند می‌توانند به مخابرات منطقه خود مراجعه کرده و علت مشکل را جویا شوند، در صورت عدم پاسخگویی اداره کل رسیدگی لازم را انجام خواهد داد.وی یادآور شد: چندی پیش با توجه به تغییر پیمانکار برخی از شرایط برای رسیدگی به امور فراهم نبود اما امروز مشکلات برطرف شده و به صورت صد در صدی پاسخگوی مطالبات مردمی هستیم.مدیر امور هماهنگی شبکه مخابرات منطقه البرز در ادامه با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: سایت مخابرات تقویت شده است و شرایط را برای عدم مراجعه حضوری شهروندان آماده کرده ایم، شهروندان مطالبات خود را در سامان 20117 به ثبت برسانند.پورسبزی در رابطه با مشکل خطوط تلفن منطقه سهرابیه نیز یادآورشد: ستاد بازآفرینی بافت‌های فرسوده در منطقه سهرابیه فعالیت را آغاز کرده که ما در نظر داریم پروژه کابل تلفن را بعد از فعالیت‌های این ستاد آغاز و در دستور کار قرار دهیم.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود