14 دی 1399
شماره خبر: 247606

گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی در دانشگاه آزاد واحد کرج برگزار شد


مراسم بزرگداشت اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.
دکتر محمدرضا بلیاد معاون آموزش های عمومی و مهارتی(سما) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ضمن تسلیت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی کرمانی و از خطّه کویر، به خیل عظیم رزمندگان پیوست. این جوان مؤمن و شجاع و هوشمند و تیزبین در طی چهل سال آن چنان جلوه کرد و خوش درخشید و در مسیر کمال به پیش رفت که سرانجام آن یک مکتب به نام او توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی زده شد و آن سرباز اسلام و ولایت کسی جز سردار سرفراز اسلام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» نبود.
وی با اشاره به برخی از ویژگی های سردار سلیمانی گفت: برخی از ویژگی‌های شهید بزرگوار، روحیه سلحشوری و جنگندگی، روحیه شهادت طلبی، و اخلاص و دوستدار اهل بیت، ولایت‌مداری، فرا مرزی بودن، دیپلمات برجسته، نظم و انضباط و دقت در امور و سرعت عمل، بیان تأثیرگذار و روحیه انقلابی، اعتدال. به دور از افراط و تفریط، سادگی و صفا و مردمی بودن، ارتباط با جوانان، آرامش و طمأنینه، توجه به اصل کمال طلبی می باشد.
دکتر بلیاد افزود: دشمن گمان میکرد که با شهادت رساندن سردار سلیمانی و حذف ظاهری او به اهداف خویش دست می‌یابد. در حالی که باید گفت که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی کارسازتر است و انشاءالله با وحدت و انسجام ملی خود را بار دیگر دشمنان قسم خورده این مرز و بوم را ناکام می‌نماییم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود