6 اسفند 1399
شماره خبر: 250534

تعداد مراجعین کرونایی به مراکز درمانی البرز رو به افزایش است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تعداد مراجعین کرونایی به مراکز درمانی البرز رو به افزایش است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ضمن تشریح آخری وضعیت کرونا در استان البرز، گفت: طی 24 ساعت گذشته 44 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند و در حال حاضر تعداد بیماران بستری به 296 نفر رسیده است.
محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در خصوص آخرین آمار شیوع کووید 19 در استان البرز، گفت: از دیروز تا امروزو ۶ اسفند ماه ۴۴ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۳۱ هزار و ۶۷۰ نفر است.فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۲۹۶ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، ابتلای ۹۲ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است. وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۲۷۳۲ نفر رسیده است.این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۸ هزار و ۶۳۸ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود