3 آذر 1390
شماره خبر: 2515

فرماندار كرج:اتخاذ تدابیر مناسب برای انتخابات زمینه حضور حداكثری را فراهم می كند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرماندار كرج:اتخاذ تدابیر مناسب برای انتخابات زمینه حضور حداكثری را فراهم می كند

فرماندار كرج گفت: اتخاذ تدابیر مناسب زمینه را برای مشاركت حداكثری مردم در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم می كند.
'مهدی ایران نژاد ' در آیین افتتاح ساختمان حوزه یك بسیج ادارات شهید امرالله دادخواه در شركت توزیع برق استان البرز افزود: هرچه زمینه برای مشاركت بیشتر مردم فراهم شود بسترهای لازم نیز برای حمایت از نظام ایجاد می شود .فرماندار كرج گفت: پس از ایجاد این زمینه مناسب مشاركتی است كه اعتماد مردم بیشتر می شود و لازمه تحقق این امر بی طرفی مسوولان و دستگاههای اجرایی نسبت به كاندیداهای مجلس شورای اسلامی است.
وی اضافه كرد: صیانت از آرای مردم و احترام به این آرا نیز موجب شكل گیری تعامل و اعتماد سازی بیش از پیش در جامعه می شود.ایران نژاد اظهار داشت: از مباحث مهم در این زمینه امیدواری بخشیدن به مردم است و باید آنان را با عملكردهای مثبت دولت بیشتر آشنا ساخت.وی در ادامه اظهار داشت: نهادی كه در طول نظام اسلامی همواره در تمامی عرصه ها انقلاب را یاری كرده بسیج است.
فرماندار كرج گفت: این نهاد مردمی و فرهنگ بسیج باید بیش از پیش توسط مسوولان در جامعه تقویت و ترویج شود.در این آیین حوزه یك بسیج ادارات شهید دادخواه با بیش از یكهزار بسیجی فعال و هفت هزار و 630 تن از پرسنل ادارات 27 گانه افتتاح شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود