27 آذر 1390
شماره خبر: 3042

مسئولان کرج در انتخابات بی طرف باشند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

مسئولان کرج در انتخابات بی طرف باشند

فرماندار کرج گفت: مسئولان این شهرستان به ویژه دست اندار کاران هیئت های اجرایی برگزاری انتخابات باید با بی طرفی خود زمینه بیش از پیش را برای جلب رضایت و اعتماد مردم فراهم کنند.
مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در سومین مانور آزمایشی انتخابات کرج در فرمانداری افزود: بر این اساس مسئولان با قانون مداری، امانت داری و صیانت از آرای مردم وعدالت محوری می توانند نقش موثری را در خنثی سازی حربه های فرهنگی دشمن داشته باشند. وی ادامه داد: ساختار نظام و دولت از پشتیبانی مردم بوده و با احترام به آرای مردم و صیانت از آرای آنان می توان گام های سازنده ای را برای جلب رضایت عموم برداشت.
ایران نژاد اضافه کرد: اعتماد عمومی مردم به عنوان یک سرمایه ملی است که قطعاً جانبداری از کاندیداهای خاص خیانت به این سرمایه مهم کشور محسوب می شود. وی اظهارداشت: هر فردی که بعنوان منتخب مردم انتخاب شود مورد تأیید بوده و همه مسئولان با همکاری با فرد منتخب باید تلاش خود را برای توسعه و آبادانی کشور کنند. فرماندار کرج تأکید کرد: خوشخبتانه شهرستان کرج با اجرای مانورهای آزمایشی توانسته است گامهای سازنده ای رادر جهت برگزاری انتخابات سالم دراین شهرستان بردارد. ایران نژاد گفت: در مانور آزمایشی 30 نفر ازمعتمدان هیأت اجرایی کرج به هیأت نظارت شورای نگهبان برای تأیید معرفی می شوند. وی ادامه داد: تمامی سیستمها و نوع تخصص های رایانه ای حوزه انتخابی کرج امروز به صورت عملیاتی و میدانی کنترل شده و بواسطه عملکرد مثبت تیم انتخابی شهرستان در این حوزه توانسته ایم به رتبه های ممتازی در سطح وزارت کشور دست یابیم.



منبع: کرج نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود