26 آذر 1390
شماره خبر: 3009

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تلاش دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس است

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را برای کاهش حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به کار گرفته اند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در سومین مانور آزمایشی انتخابات کرج در فرمانداری افزود: براین اساس مسوولان با قانون مداری، امانت داری و صیانت از آرای مردم، عدالت محوری می توانند نقش موثری را در خنثی سازی این حربه فرهنگی دشمن داشته باشند. وی ادامه داد: ساختار نظام و دولت از پشتیبانی مردم بوده و با احترام به آرای مردم و صیانت از آرای آنان می توان گام های سازنده ای را در جهت جلب رضایت عموم برداشت. فرماندار کرج گفت: مسوولان این شهرستان بویژه دست اندار کاران هیات های اجرایی برگزاری انتخابات باید با بی طرفی خود زمینه بیش از پیش را برای جلب رضایت و اعتماد مردم فراهم کنند. ایران نژاد اضافه کرد: اعتماد عمومی مردم به عنوان یک سرمایه ملی است که قطعا جانبداری از کاندیداهای خاص خیانت به این سرمایه مهم کشور محسوب می شود. وی اظهارداشت: هر فردی که بعنوان منتخب مردم انتخاب شود مورد تایید بوده وهمه مسوولان با همکاری با فرد منتخب باید تلاش خود را برای توسعه و آبادانی کشور کنند. فرماندار کرج تاکید کرد: خوشخبتانه شهرستان کرج با اجرای مانورهای آزمایشی توانسته است گامهای سازنده ای رادر جهت برگزاری انتخابات سالم دراین شهرستان بردارد. وی اضافه کرد: امروز شاهد سومین مانورآزمایشی انتخابات در کرج بودیم که با اجرای صحیح انتخابات نوین بصورت سیستماتیک تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم بکارگرفته ایم. ایران نژاد گفت: دراین مانور آزمایشی 30نفر ازمعتمدان هیات اجرایی کرج به هیات نظارت شورای نگهبان برای تایید معرفی می شوند .
وی ادامه داد: تمامی سیستمها و نوع تختصص های رایانه ای حوزه انتخابی کرج امروز بصورت عملیاتی و میدانی کنترل شده و بواسطه عملکرد مثبت تیم انتخابی شهرستان در این حوزه توانسته ایم به رتبه های ممتازی در سطح وزارت کشور دست یابیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود