27 آذر 1400
شماره خبر: 260749

۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به خانواده های نیازمند البرزی اهدا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز گفت: به همت این ستاد ۲۵۵ دستگاه وسایل گرمایشی به نیازمندان و محرومان این استان اهدا می شود.
محمد مهدی پورسلیمانی در نشست شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) البرز، با اشاره به فصل سرما و نیاز خانواده های محروم به وسایل گرمایشی افزود: ۸۰ درصد هزینه خرید این لوازم توسط ستاد اجرایی و ۲۰ درصد نیز توسط گروه های جهادی تأمین شده است. وی اظهار داشت: در طرح «رزمایش احسان نبوی» هم ۱۴ هزار و ۶۵۰ بسته گوشت قرمز به خانواده های کم برخوردار تقدیم خواهد شد.مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در رزمایش «احسان سلامت» نیز پنج هزار و ۹۰۰ بسته بهداشتی به خانواده های محروم اهدا می شود.پورسلیمانی اظهار داشت: شناسایی خانواده های جامعه هدف و توزیع این اقلام با محوریت مساجد، ائمه جمعه و جماعات و گروههای جهادی انجام می شود.
وی با اشاره به هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و رسیدگی به آسیب دیدگان از ویروس کرونا گفت: رزمایش های «دلگرمی احسان، احسان نبوی و احسان طرح سلامت» از طرح هایی است که در اذرماه و ابتدای دی ماه سال جاری توسط ستاد انجام خواهد شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود