22 تیر 1401
شماره خبر: 270098

طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در البرز به اجرا درآمد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از اجرای طرح ویژه ترخیص خودرو و وموتور سیکلت های توقیفی در آستانه عید سعید غدیر خم در این استان خبرداد.
سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت ،طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه (عیدانه) تا ۶ مرداد ماه سال جاری با شرایط وتسهیلات ویژه در این استان اجرا می شود.وی اضافه کرد: مالکان وسایل نقلیه می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح به ستاد ترخیص پلیس راهور استان البرز و یا از طریق برنامه "پلیس من" برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.
وی گفت: متقاضیان علاوه بر مراجعه حضوری در ستاد ترخیص واقع در میدان طالقانی کرج می توانند به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ در تمام شهرستان های استان البرز مراجعه کنند. رحمتی پور یادآور شد: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح خدمات به متصرفان قانونی وسایل نقلیه فاقد دستور قضایی ، ایجاد شرایط تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله، ایجاد امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و تعهد کتبی توسط مالک مبنی بر دریافت بیمه نامه، ،عدم الزام به پرداخت عوارض شهرداری ارایه خواهد شد. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز امکان ترخیص خودرو برای انها فراهم شود.


منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود