26 مرداد 1401
شماره خبر: 271648

باغداران برای تأمین بنزین موتوربرق‌های کوچک چه کار کنند؟

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز با اشاره به ممنوعیت سوخت‌گیری در ظروف باز، گفت: اما ممکن است برخی باغداران برای استفاده از برخی وسایل برقی خانگی مثل یخچال، لامپ و ... ناچار به استفاده از موتوربرق‌های کوچک باشند که ظرفیت آنها حدود چهار یا پنج لیتر بنزین است که با تدوین درخواست از ناحیه نفتی شهرستان محل سکونت قابل تامین است.
فهیمه قلندرزاده با اشاره به اینکه سوخت موتور برق‌هایی که در باغات و زمین‌های کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند گازوئیل است چون استفاده از بنزین در این ماشین آلات خطرات زیادی در پی دارد، ادامه داد: باغداران و کشاورزان برای دریافت سهمیه گازوئیل باید از طریق سامانه صدف اقدام کنند و بعد از استعلام از ارگان مربوطه، سهمیه لازم به آنها تعلق می‌گیرد.
قلندرزاده با بیان اینکه ممکن است برخی از باغداران برای استفاده از برخی وسایل برقی خانگی مثل یخچال، لامپ و ... ناچار به استفاده از موتوربرق‌های کوچکی هستند که ظرفیت آنها حدود چهار یا پنج لیتر بنزین است.مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز توضیح داد: برای تامین این بنزین هم متقاضیان می‌توانند در قالب درخواستی، نامه‌ای تنظیم و به ناحیه نفتی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند تا اقدام لازم برای تخصیص میزان بنزین مورد نیاز آنها انجام شود.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود