16 آذر 1390
شماره خبر: 2718

اجتناب از شیوه های سنتی آسفالت پاشی/نظارت بر اجرای اصولی عملیات عمرانی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 اجتناب از شیوه های سنتی آسفالت پاشی/نظارت بر اجرای اصولی عملیات عمرانی در کرج

سپیدار آنلاین: معاونی فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به نظارت بر نحوه چگونگی آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر بر اجرای اصولی و استاندارد عملیات عمرانی تاکید کرد و گفت: این مهم با جدیت از سوی مسئولان اجرایی مدیریت شهری پیگیری می شود. .
کیوان فرصیاد در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با اذعان بر وجود مشکلات مربوط به آسفالت در کرج به راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد: با فعالیت این کارخانه معضل خیابان ها و معابر به لحاظ آسفالت در اسرع وقت رفع شود. این مسئول با اشاره به اینکه، شهرداری مجموعه ای با وظایف گستره است به هزینه بر بودن فعالیت های عمرانی این مجموعه اشاره کرد و افزود: کاهش هزینه های جانبی برای پیشبرد اهداف تعیین شده مجموعه مدیریت شهری امری مهم و ضروری است زیرا تنها در اینصورت است که دایره فعالیت های دستگاه خدمات رسان شهرداری گستره تر و به تبع آن رضایت شهروندان بیشتر می شود. فرصیاد بکار بردن شیوه های سنتی و قدیمی در اجرای عملیات آسفالت معابر را نامطلوب دانست و عنوان کرد: استفاده از این روش ها که لکه گیری وانتی نمونه ای از آن است، باعث می شود سرمایه های پیش بینی شده برای اجرای خدمات عمرانی زیرساختی هدر رود.معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج ادامه داد: استفاده از آسفالت های بی کیفیت نیز دلیل دیگری برای عدم کاربرد مناسب روش های سنتی آسفالت پاشی است.وی تصریح کرد: در این خصوص معاونت فنی و عمرانی اقدام به تهیه بخشنامه و دستوراتی در خصوص استفاده نکردن از شیوه های سنتی آسفالت کرده است.این مسئول با تاکید بر اینکه، مدیران مناطق مختلف مناطق شهرداری کرج از انجام این شیوه عملیات زیرسازی اجتناب کنند، گفت: خوشبختانه در حال حاضر کرج كمتر شاهد استفاده از شيوه های قدیمی آسفالت است.
وی با اشاره به نظارت بر نحوه چگونگی آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر بر اجرای اصولی و استاندارد عملیات آسفالت تاکید کرد و گفت: این مهم با جدیت از سوی مسئولان اجرایی مدیریت شهری پیگیری می شود. فرصیاد در ادامه افزود: با توجه به ضرورت بهسازی و نوسازی معابر کرج، طی سال جاری کارخانه آسفالت در این کلانشهر توسط شهرداری افتتاح و راه اندازی می شود.وی افزود: با احداث و آغاز به کار این کارخانه، به طور قطع نهضت آسفالت در این کلانشهر شکل می گیرد و تمامی معابر و کوچه های نقاط مختلف اعم از شهرها و روستاهای کرج بهسازی و آسفالت می شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود