18 آبان 1401
شماره خبر: 275485

۱۴ پرونده قصاص در زندان‌های البرز به سازش منجر شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مدیر کل زندان‌های استان البرز اظهار داشت: ۱۴ پرونده قتل از ابتدای امسال تاکنون با دعوت از شکات و کمک مددکاران زندانهای البرز و خیران منجر به اخذ رضایت قطعی و آزادی مشروط محکومان به قصاص شد.
علی چهارمحالی گفت: در همین راستا با همت مددکاران اداره کل زندان‌های استان البرز و شورای حل اختلاف مستقر در زندان کرج با توجه به مدت طولانی حضور ۲ مددجوی محکوم به قصاص در زندان و ابراز پشیمانی از انجام جرمی که مرتکب شدند، ضمن دعوت از شکات این ۲ پرونده، موفق به اخذ رضایت مشروط از اجرای حکم قصاص شدند.
چهار محالی افزود: یکی از این زندانیان نزدیک به ۱۴ سال و دیگری ۱۰ سال است که در زندان منتظر اجرای حکم هستند اما با کمک مددکاران و خیرین، زندگی دوباره‌ای پیدا کردند و فرصت بازگشت به کانون گرم خانواده را یافتند.وی اظهار داشت: با توجه به اینکه خانواده‌های این زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان فردیس هستند، مدیر عامل این انجمن با دعوت از خیرین و برگزاری مراسم گلریزان مبالغ درخواستی اولیای دم را به همت خیرین جمع آوری کردند و این مددجویان بعد از انجام مراحل قانونی آزاد می‌شوند.
لازم به ذکر است در مراسم گلریزان این مددجویان، خیرین مبلغ پنج میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال برای کمک به آزادی آنان کمک کردند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود