18 تیر 1392
شماره خبر: 28199

تشدید برخورد با شرکت‌های متخلف در حوزه فناوری اطلاعات

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تشدید برخورد با شرکت‌های متخلف در حوزه فناوری اطلاعات


مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از تشدید نظارت و ساماندهی بر عملکرد ارائه دهندگان خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان البرز خبر داد.
سعید زرندی اظهار داشت: تامین رضایت مشترکان خدمات و سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات در اولویت نظارت های این اداره کل قرار دارد و این موضوع باید مد نظر شرکتهای فعال در سطح استان نیز باشد.
وی به فعالیت ادارات و کمیته های نظارتی در استان اشاره کرد و گفت: فعالیت اداره نظارت بر خدمات ارتباطی و رادیویی، اداره بازرسی و نظارت بر برنامه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تشکیل کمیته های پایش و کنترل سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات، فعالیت کمیته نظارت بر دفاتر پیشخوان و خدمات دولت و فعالیت کمیته امنیت فضای تبادل اطلاعات در این اداره کل نشان از اهمیت موضوع نظارت در حوزه فناوری است. زرندی برخورد با شرکتهای متخلف از طریق مسیرهای قانونی در کنار تشویق ارائه دهندگان خدمات برای ایجاد فضای رقابتی سالم و بالا بردن سطح رضایت مشتریان را از اهم فعالیت های این اداره کل در یک سال گذشته عنوان کرد و از بهبود وضعیت فعالیت و ساماندهی ارائه دهندگان این خدمات در استان البرز خبر داد.
تشدید نظارت بر پر مشترک ترین سرویس دهنده ها
وی با بیان اینکه با نظارت های انجام شده سامانه 118 در استان به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد، گفت: شرکت مخابرات، شرکت ارتباطات سیار و ایرانسل از پرمشترک‌ ترین شرکت های سرویس دهنده در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به شمار می روند. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از افزایش فعالیت دیگر اپراتورها و شرکت ها در استان خبر داد و گفت: با افزایش این خدمات و سرویس ها نظارت بر عملکرد شرکت ها نیز پررنگ تر و پر اهمیت تر خواهد شد. زرندی همچنین با اشاره به فعالیت مثتمر بخش های نظارتی این اداره کل و کمیته های شکل گرفته از جریمه سنگین چندین میلیارد ریالی برای یکی از ارائه دهندگان خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات استان خبر دارد و تاکید کرد: برای صیانت از حقوق مردم در برخوردها اغماض نخواهد شد و هدف از این برخوردها رعایت مر قانون و حقوق مشترکین بنا بر ضوابط کشوری و قرارداد سطح کیفیت سرويس است.
با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود