26 فروردین 1402
شماره خبر: 282974

کارگران خط مقدم رشد تولید کشور هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رشد و رونق تولید را پیش‌نیاز مهار تورم دانست و گفت: کارگران پرچمداران و خط مقدم رشد تولید کشور هستند.
«سیدصولت مرتضوی» در ضیافت افطار و نشست صمیمی با کارگران شرکت تولید مواد اولیه داروپخش(تماد) زیرمجموعه شرکت‌های گروه دارویی تأمین(TPICO) در شهرستان البرز اظهار کرد: صنعت دارویی در نظام سلامت کشور نقش اساسی و کلیدی دارد.وی تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین، ارتقای کیفیت، بهره‌وری و افزایش تولید، توجه به حفظ سرمایه‌های انسانی و متخصص، کمک به تسهیل صادرات و رفع موانع ارزی را به‌عنوان مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های سال جاری وزارت رفاه مطرح کرد.مرتضوی، دستاوردها و اقدامات شرکت تماد را بسیار امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: با ظرفیت‌های موجود، این شرکت می‌تواند بیش از گذشته در صنعت دارویی کشور افتخارآفرینی کند. وی‌ خاطرنشان ساخت: در سال جاری حمایت ویژه‌ای از جامعه کارگری و کارفرمایی خواهیم داشت.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر پنج‌شنبه در سفری نیم‌روزه به استان البرز با هدف نظارت میدانی‌ در کارگروه تخصصی اشتغال استان و نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان البرز شرکت کرد و در دیدارهایی جداگانه با جمعی از کارگران و بازنشستگان استان به گفت‌‌وگو پرداخت و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود