30 مرداد 1402
شماره خبر: 290788

مهارت تفکر باید از کودکی در وجود بچه‌ها نهادینه شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



زینب عاشری، مدیر کل کانون البرز در دیدار با مسؤول طرح حکمت و استراتژی استان، بر لزوم نهادینه کردن مهارت تفکر در وجود کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
مدیر کل کانون در این خصوص گفت طبق سفارش و فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، تفکر را باید از بچگی در بچه‌ها نهادینه کنیم تا یاد بگیرند تنها ظاهر قضایا را نگاه نکنند و با تفکر بتتوانند لایه‌های زیرین را هم بررسی کرده و به نتیجه‌ی مطلوب برسند. ایشان افزود بنابراین در ادامه‌ی دیدارها با فعالان حوزه‌ی کودک و نوجوان از تارخ، مسؤول طرح حکمت و استراتژی استان البرز که از سال‌ها پیش دنبال برگزاری کلاس‌های حکمت بودند دعوت کردیم تا در تصمیم گیری مشترک برای نحوه‌ی اجرای فعالیت‌هایی با این هدف، برنامه‌ریزی کنیم.
مدیر کل کانون افزود این دوستان علاوه بر رشد مهارت تفکر از بچگی به دنبال آشنا کردن کودکان و نوجوانان با نگاه توحیدی نیز هستند تا بچه‌ها از اول بدانند خالقی دارند که آنها را آفریده و باید در خصوص این خالق تفکر کنند. عاشری افزود این فعالان، هم اکنون در مساجد و دیگر مکان‌ها فعالیت می‌کنند و ما نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سعی خواهیم کرد از توانایی‌ها و ظرفیت‌های این مجموعه برای ایجاد نگاه توحیدی و رشد تفکر در کودکان و نوجوانان بهره ببریم.گفتنی است این دیدار صبح روز یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ در دفتر مدیر کل کانون البرز برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود