23 آذر 1390
شماره خبر: 2910

طرح تحقیقاتی معلم پژوهشگر كرجی دركشور نمونه شناخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح تحقیقاتی معلم پژوهشگر كرجی دركشور نمونه شناخته شد

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز گفت: طرح تحقیقاتی یكی از معلمان پژوهشگر شهرستان كرج در كشور نمونه شناخته شد.
'رضا فلاحت كار' افزود: این طرح با عنوان 'چگونه توانستم دانش آموزان را به مشاركت فعال در ارزشیابی شفاهی درس تاریخ ترغیب كنم' توسط 'مرضیه سمایی' دبیر تاریخ و جغرافیا آموزش و پرورش ناحیه سه كرج ارایه شد. وی اظهار داشت: طی ماههای اخیر157طرح تحقیقاتی و پژوهشی معلمان پژوهشگر استان البرز به دبیرخانه جشنواره پژوهش این استان ارسال شد كه از بین آنها 25طرح بصورت استانی مورد تائید قرار گرفت. فلاحت كار گفت: از میان این 25طرح نیز 13طرح به مرحله كشوری راه یافت و در نهایت یك طرح به عنوان منتخب كشوری برگزیده شد. معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره كل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته پژوهش 64 پژوهشگر فرهنگی و معلم پژوهنده این استان روزشنبه 26آذرماه جاری در كانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) آموزش و پرورش ناحیه یك كرج مورد تجلیل قرارمی گیرند. وی افزود: در این آیین علاوه بر تجلیل از اراهی دهندگان طرحهای برتر پژوهشی استانی از دو نویسنده برتر خانم و آقا در هرمنطقه آموزش و پرورش استان، مدیر پژوهشگر مدرسه،مدیر- معاون و رابط تحقیقات منطقه قدردانی می شود. فلاحت كار از سه طرح تحقیقاتی با عناوین ' راههای عملیاتی كردن و تحقق بخشیدن به مصادیق جهاد اقتصادی در آموزش و پرورش استان البرز'، 'راههای تقویت رفتار اقتصاد مدار در دانش آموزان مدارس استان' و' راههای ایجاد نگرش مثبت مجریان برنامه ارزشیابی توصیفی (مدیران و معلمان) در مدارس ابتدایی استان البرز' به عنوان طرحهای موفق استان نام برد. وی همچنین 'راههای آشنایی و تعمیق هویت اسلامی و ایرانی در دانش آموزان استان البرز به تفكیك مناطق' و' راههای دستیابی به سند چشم انداز پنج ساله آموزش و پرورش استان البرز' را از دیگر طرحهای پژوهشی برتر استان البرز برشمرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان البرز گفت: در روز تجلیل از برترینهای پژوهشی استان نمایشگاهی نیز از آثار علمی-پژوهشی فرهنگیان و دانش آموزان از قبیل (كتاب-پایان نامه-مقاله-طرح تحقیقاتی و ...) دایر می شود. وی افزود: همچنین به مناسبت هفته پژوهش در هر ناحیه آموزش و پرورش یك نمایشگاه از آثار علمی پژوهشی معلمان و دانش آموزان دایر شده است.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود