17 اسفند 1402
شماره خبر: 301960

همکاری فنی و حرفه ای البرز با تامین اجتماعی جهت توسعه بیمه فراگیر خانواده ایرانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



به منظور توسعه بیمه فراگیر خانواده ایرانی و با هدف تشریح این طرح معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان با داسدار رئیس اداره آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان البرز دیدار و گفتگو کرد .
در این نشست دشتی ضمن تشریح بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون طرح های جدیدی را همچون بیمه زنان خانه دار و بیمه دانشجویان را ارائه نموده است. در بیمه فراگیر خانواده ایرانی تمامی افراد خانواده شامل زنان خانه دار، خوداظهاری شغلی (صاحبان حرف و مشاغل آزاد ) ، دختران وفرزندان اعم از دانشجو در صورت احراز شرایط می توانند از این طرح استفاده کنند تا بتوانند از خدمات بازنشستگی ، فوت و ازکارافتادگی بهره مند گردند . معاون تعهدات بیمه ای اداره کل استان گفت: متقاضیان می توانند به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مراجعه و فرایند ثبت نام را به صورت غیرحضوری انجام دهند.وی در پایان ضمن اعلام آمادگی اداره کل تامین اجتماعی استان مبنی بر اعزام کارشناسان متخصص جهت آموزش و تشریح این طرح جهت کارکنان فنی حرفه ای استان البرز گفت: ما به عنوان مسئول در این زمینه وظیفه اجتماعی خود می دانیم تا در جهت توسعه و ترویج بیمه فراگیر خانواده ایرانی قدم های مثبتی برداریم .
داسدار رئیس اداره آموزش اداره کل فنی و حرفه ای استان در این جلسه ضمن استقبال از این طرح اظهار داشت: همکاری لازم جهت توسعه بیمه فراگیر خانواده ایرانی جهت خانواده همکاران خود را با اداره کل تامین اجتماعی استان خواهند داشت .وی در پایان گفت: در خصوص اطلاع رسانی این طرح به خانواده همکاران از طریق ارسال پیامک و توزیع بروشور نیز اقدام خواهند کرد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود