24 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304676

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی کرج با حضور معاون آموزش دانشگاه، مدیران و جمعی از خیرین فعال این مرکز برگزار شد.
دکتر شهروز یزدانی ، معاون آموزشی در ابتدای این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های دکتر دهقان‌نیری و فعالیت های ایشان در دوران تصدی ریاست این مرکز و از فعالیت‌های موثر وی در حوزه پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و افتتاح بخش CPU ‌… تقدیر کرد. معاون آموزش دانشگاه ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای دکتر صادقی سرپرست جدید این مرکز خاطر نشان کرد : در خیلی از شاخص ها مرکز رجایی دارای جایگاه مهم و خوبی در استان است که امیدوارم با همراهی و همکاری همگان شاهد پیشرفت روز افزون این مرکز در بخش های مختلف باشیم.
در ادامه دکتر علیرضا دهقان نیری ضمن تبریک به این انتخاب شایسته، برای همکاری های بیشتر اعلام آمادگی و همکاری کردند و از همکاری و تلاش پرسنل، کادر درمان و پشتیبانی مرکز تقدیر و تشکر کرد. دکتر طاهره صادقی سرپرست مرکز رجایی، ضمن ارزوی توفیق برای دکتر دهقان نیری، اظهار امیدواری کرد با همکاری و تلاش همکاران خود بتواند در راستای انجام وظایف محوطه موفق و تاثیرگذار باشد.در پایان این مراسم، به پاس زحمات دکتر دهقان‌نیری ، لوح های تقدیر و هدایای جداگانه ای از سوی رئیس دانشگاه و کارکنان مرکز به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود