23 خرداد 1403
شماره خبر: 306209

عملکرد واحد روابط عمومی شرکت گاز البرز مطلوب است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



سرپرست شرکت گاز استان البرز عملکرد روابط عمومی را در سال گذشته مطلوب ارزیابی کرد.
کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت درباره حجم فعالیت در واحد روابط عمومی بیان کرد: این واحد به دلیل اینکه به صورت مستقیم زیر نظر مدیر سازمان اداره می شود یکی از واحدهای پرکار مجموعه است؛ زیرا علاوه بر پوشش اخبار درون سازمانی و بیرون سازمانی باید اخبار سرپرست و مدیر سازمان را پوشش دهد.وی ادامه داد: هر چند روابط عمومی در ایران دوران نوزادی خود را سپری می کند اما مجموعه روابط عمومی وزارت نفت و سازمان تابعه با دید ژرف اندیشی که داشته با روی کار آمدن دولت سیزدهم توانسته در اقناع افکار عمومی مهارت خود را نشان دهد.مدیر عامل شرکت گاز استان البرز افزود: روابط عمومی این شرکت نیز بالطبع به مانند روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش ها و حوزه های مختلف اقدامات اطلاع رسانی و مستند سازی در همه روزهای سال بر عهده دارد.ایمانی فولادی مطرح کرد: بخش تبلیغات و تشریفات واحد روابط عمومی یکی از فعالیت های اطلاع رسانی این واحد برای مناسبت های مختلف و انتقال پیام های آموزشی به مشترکان است که در سال گذشته به این منظور 5 هزار و 452 متر بنر به مناسبت های مختلف چاپ و نصب شده است.وی بیان کرد: بخش سمعی و بصری و یا چند رسانه ای شرکت گاز استان البرز از واحدهای حرفه ای این واحد بوده به طوریکه با تولید 127 ویدئو کلیپ و پادکست در انتقال مفاهیم به شهروندان برای معرفی شرکت اهتمام خود را به کار بسته است.سرپرست شرکت گاز استان البرز با تمجید از بخش پاسخگویی به شکایات واحد روابط عمومی ادامه داد: بنا بر گفته بازرسان استانداری این بخش در روابط عمومی گاز البرز میان بخش های مشابه خود در سایر ادارات تنها بخشی است که از رسوب شدن شکایات جلوگیری کرده و بازه زمانی پاسخ به شکایات در گاز البرز به 3 روز می رسد.ایمانی فولادی فعالیت بخش خبر و ارتباط با رسانه واحد روابط عمومی شرکت گاز استان البرز را قابل قبول عنوان کرد و ادامه داد: این بخش از واحد روابط عمومی شرکت در سال گذشته بیش از 300 عنوان خبر تولید کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود