14 تیر 1403
شماره خبر: 307266

دولت سیزدهم مشکل تامین آمبولانس را حل کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



رییس اورژانس کشور گفت: مزاحمان تلفنی اورژانس و افرادی که مکرر تماس می گیرند، به مراجع قضایی معرفی و تنبیهات اجتماعی برای آنان پیش بینی می شود.
دکتر جعفر میعاد فر ، در حاشیه همایش روسای اورژانس پیش بیمارستانی سراسر کشور در البرز گفت : سال گذشته ۲۰ میلیون تماس با مرکز فوریت های پزشکی داشتیم که از این تعداد بیش از پنج میلیون ماموریت انجام شد.وی بیان کرد: برخی از این تماس ها خدمات مشاوره ای داشت و حدود پنج تا ۱۰ درصد تماس ها مزاحمت بود.دکتر میعاد فر اظهار کرد: شماره سه رقمی اورژانس به رغم حسن هایی که دارد برخی اشتباه می گیرند اما یکسری مشتری دائم هستند که جلساتی با دادستانی کشور در این زمینه داشتیم.وی بیان کرد: بنابراین بر اساس حرفه و تخصصی کاری که این افراد مزاحم دارند احکام صادر می شود و به مدت سه ماه باید پایگاه اورژانس را نظافت کنند یا نگهبانی بدهند تا هم با حساسیت محیط اورژانس آشنا شوند و هم دوران تنبیه را بگذرانند تا دیگر تکرار نکنند.
رفع چالش اساسی اعتبار خرید آمبولانس
رییس اورژانس کشور در ادامه با بیان اینکه طی سه سال فعالیت دولت سیزدهم اقدامات موثری در حوزه بهداشت و درمان شاهد بودیم گفت: در این مدت زمان شاهد رفع چالش تامین اعتبار خرید آمبولانس بودیم.وی ادامه داد: بنابراین با همت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک درصد از فروش خودرو برای خرید آمبولانس ها اختصاص یافته است.دکتر میعاد فر تاکید کرد: بنابراین چالش تامین آمبولانس مرتفع شده است.وی ادامه داد: اقدامات موثری با همت وزارت بهداشت برای سال آینده و برنامه هفتم توسعه خواهیم داشت که توسعه زیر ساخت ها و منابع اعتباری از جمله آن است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود