28 مرداد 1403
شماره خبر: 309185

حضور فعال بانوان در سنگرهای خدمت به مردم موجب بالندگی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



شهردار مِهِستان با بیان اینکه عفاف و حجاب دو بال بانوان برای حضور فعال و پُرنشاط در حوزه های مختلف به ویژه عرصه خدمت به مردم هستند، گفت: مشارکت پرشور بانوان در تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب بالندگی است و واقعیت های موجود در تضاد با تبلیغات سوء و تفرقه افکن بیگانگان می باشد.
دکتر علی گلرخی ر تجلیل از بانوان شاغل در این مجموعه، اظهار داشت: احساس مسئولیت، جدیت در پیگیری وظایف محوله و قانونمداری از ویژگی های شاخص بانوان شاغل در مدیریت شهری مِهِستان است و مراجعین بخش های مختلف نیز از نحوه پاسخگویی و ارائه خدمت اظهار رضایت می نمایند. پورخداداد رئیس شورای اسلامی اشاره کرد : همانطور که در قرآن و اسلام تاکید شده، عفاف و حجاب زینت و سلاحِ بانوان برای مصون ماندن از آسیب های فرهنگی و اجتماعی هستند تا بتوانند نقش سازنده ای در راستای توسعه و آبادانی، کسب افتخارات علمی و ورزشی و حضور فعال در مناصب و مسئولیت های مختلف داشته باشند و همانطور که شاهدیم امروز دختران ایرانی سهم بیشتری از کُرسی مراکز آموزش عالی و دانشگاهها را در اختیار دارند. مهندس میلاد ارمندپور با تاکید بر اینکه بانوان در حوزه های مختلف منشاء اثر هستند و عرصه ای که این قشر توانمند به آن ورود نکرده باشند، وجود ندارد، تصریح کرد: رشد علمی کشور و توسعه و آبادانی این مرز و بوم با مشارکت مردان و زنان در حال تحقق است و بر خلاف تبلیغات سوء و دروغ پراکنی های بیگانگان، هیچ محدودیتی برای شکوفایی استعدادها و بالندگی توانمندی های بانوان وجود ندارد. مهندس کامبیز غلامی ضمن استماع دیدگاه ها و نقطه نظرات تعدادی از بانوان شاغل در مدیریت شهری مهستان، بر تلاش جهت توجه به مسائل مطروحه و اهتمام برای رفع کاستی های موجود و ایجاد زمینه های مناسب برای استفاده بیشتر از توانمندی های بانوان در این مجموعه تاکید کرد و از زحمات و خدمات ارزشمند این عزیزان در جهت خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهری صمیمانه قدردانی نمود.
یادآور می شود در این مراسم با اهدای لوح سپاس و شاخه گلی از زحمات و خدمات ارزشمند بانوان شاغل در مدیریت شهری مهستان به ویژه رعایت شئونات و ارزش های اداری و عفاف و حجاب و اهتمام در جهت پاسخگویی شایسته و تکریم اربابان رجوع قدردانی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود