2 اسفند 1403
شماره خبر: 320394

تحولی در مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی



دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تغییرات موثر در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا البرز خبر داد و آن را گامی مثبت در راستای کاهش زمان رفع حوادث عنوان کرد.
مهدی سوری دبیر و مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اعلام این خبر گفت: شرکت های آب و فاضلاب در بخش مدیریت ارتباط با مشتریان بدنبال نهادینه نمودن CRM اثربخش هستند.وی ادامه داد: ۱۲۲ که تنها برند و نشان تجاری شرکت های آب و فاضلاب در حوزه خدمت رسانی است در نسل پیشرفته AG۱۲۲ با بهره مندی از زیرساخت هایی نظیر هوش مصنوعی، داده کاوی و هوش تجاری، GIS کاربردی و نیز ایجاد تعامل موثر و دوسویه با مردم، سعی در ایجاد ارتباطی اثر بخش را دارد و تا پایان سال ۱۴۰۴، هدفگذاری تمامی شرکت های آب و فاضلاب جهت استقرار این نسل هوشمند از مراکز ارتباط می باشد.سوری افزود: بهره مندی از شرکت های دانش بنیان در این حوزه، امریست که بسیار مورد تاکید مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بوده و در طی دو سال گذشته، بیش از ۷۰ جلسه با بخش خصوصی که صاحب دانش بوده و از رتبه های ممتاز دانش بنیانی برخوردار بوده اند، برگزار و از برخی خدمات ایشان در صنعت استفاده شده است.وی همچنین تاکید کرد: ما در صنعت آب و فاضلاب، به این جمله که مردم ولی نعمت ما هستند، اعتقاد قلبی داریم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با ارائه خدمات شایسته، نظارت بر حسن انجام فعالیت ها، موجبات ایجاد رضایتمندی مردم شریف کشور را فراهم آوریم.سوری با بیان اینکه دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان آب و فاضلاب استان البرز با ایجاد زیرساخت های موثر در زمینه هایی نظیر راه اندازی سامانه پاسخگویی خودکار AVL ، افزایش کارشناسان متخصص، پیگیری های مستمر در بازه زمانی استاندارد، راه اندازی بخش رضایت سنجی و انجام تعاملات برون و درون سازمانی در راستای اهداف محوله گام برداشته است، تاکید کرد: با اقدامات فوق این مجموعه، موجبات دستاورد ۳۰ درصدی کاهش زمان رفع حوادث استان و افزایش حداکثری رضایتمندی مشترکین شده که منجر به صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه به مبلغ ۱۵۷ میلیارد ریالی را فراهم آورده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود