گفتوگوی مستقیم با مردم، پایه تصمیمگیریهای دقیق محیط زیستی است
سپیدارآنلاین: گروه اجتماعی
معاون محیط طبیعی ادارهکل حفاظت محیط زیست استان البرز با حضور در میز خدمت روستای آدران از توابع بخش آسارا، این حضور میدانی را زمینهای برای شنیدن مستقیم صدای مردم و شناخت دقیقتر دغدغههای زیستمحیطی دانست.
در راستای ارتقای سطح پاسخگویی و تسهیل ارتباط بیواسطه با مردم، کیوان رحیمی معاون محیط طبیعی ادارهکل به همراه امیدرضا تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج با حضور در میز خدمت روستای آدران، به بررسی مسائل، درخواستها و دغدغههای مردمی پرداختند.رحیمی در جریان این برنامه اظهار داشت: ارتباط چهرهبهچهره با مردم، ما را در تصمیمگیریهای واقعبینانهتر و متناسب با شرایط میدانی یاری میدهد. مسائل زیستمحیطی زمانی بهدرستی حل میشوند که بازخورد و تجربه مردم در فرآیند تصمیمسازی لحاظ شود.وی با اشاره به رویکرد دولت چهاردهم در تقویت پاسخگویی و عدالت اداری افزود: میز خدمت، نماد خدمترسانی بیواسطه است و استمرار آن میتواند اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را در حوزه محیط زیست تقویت کند.رحیمی در پایان تأکید کرد: در حفاظت از محیط زیست، شنیدن دغدغههای مردم نه یک گزینه، بلکه یک ضرورت است. ما موظفیم این صدا را بشنویم و بر اساس آن عمل کنیم.