15 دی 1390
شماره خبر: 3677

1300 نفر با برگزاری آزمون استخدامی تغییر وضعیت می یابند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

1300 نفر با برگزاری آزمون استخدامی تغییر وضعیت می یابند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: در آزمونی که 30 دی ماه برگزار می شود، هزار و 300 نفر در پست های مختلف تغییر وضعیت می یابند.
لطف الله فروزنده در جلسه شورای اداری استان البرز درخصوص وضعیت نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی از تغییر وضعیت نیروهای شاغل در دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: آزمون 30 دی ماه، هزار و 300 نفر در پست های مختلف را دچار تغییر وضعیت شغلی خواهد کرد. وی با بیان این مطالب خطاب به مدیران ارشد استان نیز یادآور شد: مدیران با ارزیابی عملکرد و نحوه فعالیت کارکنان خود باید فضای نظارتی ایجاد کنند. فروزنده افزود: اگر عملکرد کارکنان و حتی نیروهای رسمی مطلوب واقع نشود، مدیران موظفند بعد از ارزیابی، کارمند کم کار را به کارگزینی معرفی کنند.
اولتیماتوم به کارمندان با 3 سال عملکرد منفی
وی ادامه داد: براساس قانون اگرعملکرد کارمندی 3 سال منفی باشد باید نسبت به خروج وی از آن مجموعه اقدام شود. این مسئول در بخش دیگری برگزاری دوره های آموزش ضمن خدمت کارکنان را در ایجاد انگیزش بیشتر مهم ارزیابی کرد و گفت: دوره های آموزش ضمن خدمت که یکی از آنها طرح سما است، باهدف توانمندسازی نیروهای دستگاههای اجرایی ایجاد شده و خوشبختانه با همت استاندار البرز تا حد قابل قبولی اجرا شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود