8 بهمن 1390
شماره خبر: 4430

هفته ای پر از رفت و آمد مسئولان کشوری به البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هفته ای پر از رفت و آمد مسئولان کشوری به البرز

این هفته یکی از پر رفت و آمد ترین هفته ای است که مسئولان کشوری در غالب سفرهای استانی یک روزه در این استان حضور خواهند یافت.
در نخستین روز هفته آینده دو همایش مهم کشوری در استان البرز برگزار می شود که در نخستین همایش لطف الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور،در سمیناری یک روزه ای برای معاونان منابع انسانی هفت استان کشور در استانداری البرز سخنرانی خواهد کرد.
در این همایش علاوه بر معاون رئیس جمهور ، معاونان نیروی انسانی استانهای قزوین، قم، سمنان، تهران، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان هم حضور دارند.
در دومین همایش هم علیرضا زاکانی، رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس با حضور در مسجد حضرت سجاد(ع) کرج برای شهروندان استان البرز سخنرانی خواهد کرد.
بر اساس این گزارش در روز سه شنبه 11 بهمن هم دکتر مرضیه وحید دستجردی ،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بازدید از وضعیت درمانی این استان به کرج سفر می کندتا به مشکلات بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی البرز و کمبودهای درمانی شهرستانهای استان رسیدگی کند.
همچنین در آخرین روز های این هفته هم محمود احمدی نزاد رئیس جمهور کشورمان در یک سفر یک روزه به استان نوپای البرز سفر خواهد کرد تا هفت هزار و 748 واحد مسکن مهر را به متقاضیان مسکن مهر واگذار کند.



منبع: البرز نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود