3 اسفند 1390
شماره خبر: 5092

دومین همایش بزرگ اصولگرایان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دومین همایش بزرگ اصولگرایان البرز برگزار می‌شود

دومین همایش بزرگ جبهه اصولگرایان استان البرز به زودی و با سخنرانی منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه کشورمان برگزار می‌شود.
علیرضا طهان دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در البرز با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه از چهارم اسفند زمان تبلیغات رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود، در نظر داریم دومین همایش بزرگ جبهه متحد در استان البرز را برگزار کنیم. وی تصریح کرد: خوش‌بختانه نخستین همایش ما مورد توجه و استقبال گسترده اصولگرایان استان قرار گرفت و تمام نامزدهای اصولگرای کرج در این همایش شرکت داشتند. این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: با توجه به تجارب گذشته، در تلاش هستیم تا همایش بزرگ دیگری با هدف تبیین ارزش‌های اصولگرایی و هم‌چنین لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات برگزار کنیم. طهان گفت: این همایش در تاریخ هشتم اسفندماه و پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد سجاد کرج برگزار می‌شود. وی افزود: سخنران اصلی این همایش دکتر منوچهر متکی وزیر سابق خارجه کشورمان است.
* معرفی نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد در همایش
طهان ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما معرفی ویژگی‌های کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان البرز به مردم است. وی خاطرنشان کرد: برای این همایش از گروه‌ها و شخصیت‌های اصولگرا در استان البرز دعوت شده است.
نخستین همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان استان البرز روز هشتم بهمن‌‌ماه در شهرستان کرج برگزار شد.
در این همایش علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس و رئیس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایان سراسر کشور سخنرانی کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود