24 بهمن 1390
شماره خبر: 4898

همایش کاربردی- کارگاهی بازرسان هیئت‌های بازرسی از انتخابات البرز برگزار می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

همایش کاربردی- کارگاهی بازرسان هیئت‌های بازرسی از انتخابات البرز برگزار می شود

مدیر کل آمار، اطلاعات و فن آوری استانداری البرز از برگزاری همایش کاربردی- کارگاهی ویژه بازرسان هیئت‌های بازرسی از انتخابات استان البرز خبر داد.
یحیی رمضانی ااعلام این خبر افزود: در همایش کاربردی – کارگاهی که در تاریخ 27 بهمن ماه در خصوص هیئت های بازرسی در استان تشکیل خواهد شد، کلیه بازرسان با آموزش لازم و کامل کار خود را آغاز خواهند کرد. وی درخصوص ملاک های بازرسان و تعداد آنان نیز افزود: کلیه بازرسان باید متعهد، متدین، امانت دار، موجه بوده و تجربه بازرسی نیز داشته باشند؛ تا کنون نیز هزار بازرس مورد شناسایی قرار گرفته اند و کلیه سوابق آنها در بانک اطلاعاتی بازرسان انتخابات به ثبت رسیده است. مدیر کل آمار و فن آوری اطلاعات افزود: از هر 20 بازرس یک سر بازرس نیز به منظور نظارت بر عملکرد بازرسان حضور داشته و با دسته بندی گزارش های واصله حسن نظارت را بر عهده خواهد داشت.
دسته بندی گزارشهای اعلام تخلف
رمضانی یادآور شد: کلیه گزارش های های رسیده به گزارش های (شایعه، محرمانه، خبری و مستند ) تقسیم بندی و بررسی خواهند شد. وی افزود: از آنجا که تلاش همگی بر برگزاری هر چه بهتر یک انتخابات شیشه ای است به عنوان ناظر، حضور فعالی در روند اجرای انتخابات خواهیم داشت. مدیر کل آمار و فن آوری اطلاعات استانداری که عضو هیئت رابط اطلاعات و اخبار از سوی وزارت کشور در استان البرز محسوب می شود، گفت: هر گونه اخبار، گزارش و اطلاعات به دست رسیده، بررسی و تحلیل خواهد شد و در صورت نیاز به وزارت کشور ارسال می شود.
996 حوزه اخذ رای در استان تعبیه خواهد شد
وی همچنین از استقرار 996 حوزه اخذ رای در استان خبر داد و اظهار داشت: به همت هیئت بازرسی و نظارت در استان تا کنون نزدیک به 996 حوزه اخذ رای شناسایی شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود