28 دی 1390
شماره خبر: 4187

گزارش استفاده از بودجه دولتی در انتخابات دریافت نکردیم

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

گزارش استفاده از بودجه دولتی در انتخابات دریافت نکردیم

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر استفاده کاندیداها از بودجه بیت‌المال و دولتی برای تبلیغات دریافت نکرده‌ایم.
سید اسکندر صیدایی اظهار داشت: با آغاز فعالیت رسمی ستاد انتخابات در استان البرز یکی از کمیته‌های اصلی که در همان روزهای نخست کار خود را شروع کرد، کمیته بازرسی بود. وی تصریح کرد: هیئت‌های مختلف و متعددی برای نظارت و بازرسی در امر انتخابات تشکیل شده و تمام مسائل مربوط به این حوزه با دقت توسط بازرسان ما بررسی می‌شود.
* ملاک عمل ما قانون است
رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز با تاکید بر اینکه ملاک عمل بازرسان قانون است و هرگز نگاه خطی و جناحی در این حوزه حاکم نیست، گفت: مسئولان ارشد دولت و وزارت کشور و همچنین استانداری البرز و ستاد انتخابات در این استان بارها تاکید کرده‌اند که عمل غیر قانونی از سوی هر فرد و یا گروهی که باشد، پذیرفتنی نیست و هیئت‌های بازرسی و بازرسان فعال در انتخابات مجلس نهم باید با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.
* رای مردم امانتی بزرگ در دست مجریان انتخابات است
صیدایی در پاسخ به این سؤال که برای صیانت از آرای مردم در انتخابات چه اقداماتی از سوی هیئت‌های بازرسی در استان البرز اندیشیده شده است؟ گفت: ما معتقدیم رای مردم امانت بزرگی است که باید با تمام توان از آن حراست کنیم. وی تصریح کرد: خوشبختانه کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این حوزه بسیار موفق و روشن بوده و میان مردم و مسئولان اجرایی انتخابات همواره اعتمادی متقابل وجود داشته است. رییس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون مواردی از سوی هیئت فوق مبنی بر تخلف کاندیدا و یا کاندیداهایی در زمینه استفاده از بودجه بیت‌المال کشف شده است؟ گفت: تا این لحظه هیچ گزارشی در این زمینه به هیئت بازرسی در استان البرز و یا شهرستان‌های تابعه نرسیده و بازرسان ما نیز با چنین موضوعی برخورد نکرده‌اند. صیدایی در پایان تاکید کرد: به طور قطع ما به همین حد اکتفا نکرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی به ویژه سوءاستفاده از امکانات و بودجه دولتی برای تبلیغات کاندیداها، ضمن برخورد شدید قانونی با متخلفان،‌ جلوی ادامه چنین رفتار غیر قانونی را خواهیم گرفت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود