27 بهمن 1390
شماره خبر: 4987

راه اندازی خط مسافربری فرودگاه پیام کرج تایید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

راه اندازی خط مسافربری فرودگاه پیام کرج تایید شد

مدیرعامل فرودگاه پیام کرج با اشاره به تایید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری برای راه اندازی خط مسافربری هوایی در این فرودگاه گفت: این طرح ابتدا در قالب فعالیت ایر تاکسی اجرا می شود.
کاپیتان محمد نوروزی با اعلام این خبر افزود: راه اندازی خط هوایی فرودگاه پیام به تایید کاپیتان رضا نخجوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشور و همچنین مسئولان کشوری و استانی رسیده است. وی با بیان اینکه عملیاتی کردن این طرح منوط به سرمایه گذاری هنگفت و صرف زمانی دراز است، گفت: به همین دلیل این طرح ابتدا به صورت ایر تاکسی و به شکلی محدود به اجرا درمی آید. نوروزی در همین ارتباط از آمادگی ایر لاین ها خبر داد و گفت: ایرلاین ها نیز برای همکاری در خطوط تاکسی هوایی این فرودگاه اعلام آمادگی کرده اند.
وی با بیان اینکه راه اندازی خط هوایی فرودگاه پیام به طور جدی پیگیری می شود،اذعان داشت: اجرای این طرح به سرمایه گذاری کلان نیاز دارد و در زمانی کوتاه نیز عملی نیست.
مدیر عامل فرودگاه پیام کرج راه اندازی خطوط هوایی مسافربری را نیازمند تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز مسافران عنوان کرد و اظهار داشت: مسافر به خدماتی مانند امکانات رفاهی و ... نیاز دارد و تجهیز این امکانات نیز در زمانی کوتاه میسر نیست.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود