31 فروردین 1391
شماره خبر: 6442

هواپیمای مسافربری در فرودگاه پیام می نشیند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هواپیمای مسافربری در فرودگاه پیام می نشیند

مدیرعامل فرودگاه پیام کرج با اشاره به مصوبه سفر چهارم رئیس جمهور به استان البرز مبنی بر تبدیل این فرودگاه به فرودگاه مسافری و باربری تصریح کرد: در صورت مساعدت استاندار، 13 فروند هواپیمای مسافری و باربری به این فرودگاه افزوده می شود.
کاپیتان محمد نوروزی در این خصوص اظهار داشت: بر اساس مصوبه سفر سال گذشته هیئت دولت به استان البرز ایجاد خط مسافربری این فرودگاه به تصویب رسید و مذاکراتی نیز با چند سرمایه گذار به طور جدی صورت گرفته است. وی با بیان اینکه برای راه اندازی ایرلاین و خرید هواپیما به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم، گفت: تا کنون با دو سرمایه گذار به طور جدی گفتگو شده و شرایط آنها بررسی شده است و منتظریم تا در جلسه ای با استاندار این موضوع نهایی شود. نوروزی با بیان اینکه راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام به سرمایه هنگفتی نیاز دارد، تضمین سرمایه گذاری را مهمترین خواسته این گروه عنوان کرد و اظهار داشت: سرمایه گذاری که با صرف هزینه بسیار برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی می کند، انتظار دارد علاوه بر تضمین سرمایه اولیه، به سود نیز برسد.
استاندار البرز مساعدت کند
وی ادامه داد: برخورداری از فرودگاه مسافربری در استان از نیازهای اصلی شهروندان و مورد تقاضای آنهاست و امیدواریم با مساعدت استاندار محترم قدمهای اول برای راه اندازی این بخش فراهم شود. مدیرعامل فرودگاه پیام تاکید کرد: در جلسه ای که به زودی با استاندار البرز تشکیل می شود، این موضوع پیگیری خواهد شد تا در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از بخش مسافربری این فرودگاه در کنار خدمات باری باشیم.
صد در صد سرمایه گذار ایرانی جذب می شود
وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی تصریح کرد: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و برای رسیدن به استقلال کشور برای این پروژه عظیم سرمایه گذار ایرانی استفاده می شود. نوروزی تاکید کرد: برای این منظور به طور صددرصد از سرمایه گذار ایرانی دعوت می شود تا این فرودگاه با سرمایه های ملی که در اختیار سرمایه گذران ایرانی است، ساخته شود و شهروندان از خدمات آن بهره مند شوند. نوروزی تصریح کرد: شروع کار خط مسافربری منوط به موافقت و تایید استاندار است و امیدواریم که به زودی این اتفاق عملی شود. راه اندازی بخش مسافربری فرودگاه پیام کرج پیش از این به تایید رئیس سازمان هواپیمایی و مسئولان ارشد کشور رسیده بود و در سفر اواخر سال 90 هیئت دولت به استان البرز این موضوع به عنوان یکی از مصوبات سفر چهارم تصویب شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود