24 اسفند 1390
شماره خبر: 5810

منابع طبیعی البرز برای توسعه فعالیتهای آسایشگاه خیریه کهریزک همکاری می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

منابع طبیعی البرز برای توسعه فعالیتهای آسایشگاه خیریه کهریزک همکاری می کند

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از همکاری این اداره کل برای توسعه فعالیتهای آسایشگاه خیریه کهریزک خبر داد.
مصطفی پرویزی مقدم افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرزبرای تحقق اهداف آسایشگاه خیریه کهریزک کرج و توسعه فعالیتهای آن، 145 هکتار واگذاری داشته است.
وی ادامه داد: برنامه مشترکی با همکاری آسایشگاه خیریه کهریزک البرز و شهرک صنعتی بهارستان با حضور مسئولان و جمعی از کارکنان برگزار شده است. معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در ادامه از کاشت نهال با همکاری آسایشگاه کهریزک البرز خبر داد و این امر را بسیار مطلوب ارزیابی کرد. پرویزی مقدم یادآور شد: در هفته منابع طبیعی نیز تعدادی نهال در محوطه ساختمان جدید الاحداث آسایشگاه کهریزک البرز کاشته شد که این اقدام به منظور توسعه فضای سبز این آسایشگاه و شادابی و نشاط ساکنان آن صورت گرفت. معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز گفت: امیدواریم با کاشت نهال در محوطه این آسایشگاه، قدمی در راه توسعه پوشش گیاهی برداشته شده باشد؛ ضمن اینکه لازم است چنین اقداماتی تداوم داشته باشد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود