27 فروردین 1391
شماره خبر: 6318

حمایت از کالای داخلی در مدارس فرهنگ سازی می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

حمایت از کالای داخلی در مدارس فرهنگ سازی می‌شود

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: با امضای تفاهم نامه ای بین این اداره کل و آموزش و پرورش ترویج و فرهنگ سازی حمایت از تولیدات داخلی در مدارس آغاز می شود.
کاوه حدادپور در این خصوص گفت: به زودی تفاهم نامه ای بین این اداره کل و آموزش و پرورش امضا می شود که طی آن کارشناسانی از این اداره کل کار برای آموزش و فرهنگ سازی در زمینه اهمیت مصرف تولیدات داخلی در بین دانش آموزان در سطح مدارس اعزام می شوند. وی تاکید کرد: فرهنگ سازی پروسه ای طولانی مدت است و لازم است که با ابزارهای گوناگون از جمله انشاء نویسی، توزیع بروشور و... این امر بین دانش آموزان ترویج داده شود. وی یادآور شد: در حال حاضر مشغول برآوردها هزینه ها و چگونگی اجرای این طرح هستیم و به زودی در مدارس به اجرا در خواهد آمد.
فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی از مدارس آغاز می شود
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه مدارس بهترین مکان برای فرهنگ سازی در زمینه حمایت از تولیدات داخلی است، اظهار داشت: اهمیت و ضرورت استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کالای ایرانی باید از مدارس به عنوان اصلی ترین جایگاه آموزش آغاز شود. وی گفت: این امر از طریق آموزشهای مناسب و علمی در کودکان و دانش آموزان امکانپذیر است و به مرور در دانش آموزان نهادینه می شود. حدادپور در همین ارتباط یادآور شد: برای آغاز برنامه های آموزشی در مدارس با آموزش و پرورش صحبت شده و این ارگان آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی اعلام کرده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود