23 آبان 1391
شماره خبر: 14911

دانش آموزان البرز با مبانی کارآفرینی آشنا می شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دانش آموزان البرز با مبانی کارآفرینی آشنا می شوند

سپیدار آنلاین: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری دوره های کارآفرینی برای دانش آموزان در این استان خبر داد.
بیژن اعلایی با اعلام این خبر افزود: این کلاسهای در راستای اجرایی شدن تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد توسعه کارافرینی و تعاون استان البرز هفته آینده برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه این تفاهم نامه دارای 10 محور اصلی است، ادامه داد: در اولین گام اجرایی در این تفاهم نامه در بحث کارافرینی کلاسهای آشنایی با خلاقیت در 6 مدرسه استان هفته آینده برگزار خواهد شد. اعلایی با تاکید بر برگزاری کلاسها برای دوره های متوسطه و راهنمایی، گفت: خلاقیت در ریاضی، خلاقیت در نجوم، کارافرینی، عمران و شهرسازی و کارگروهی از جمله مضامین این کلاسها است. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه این کلاسها در دوره های تکمیل و پیشرفته نیز برگزار خواهد شد، تصریح کرد: اساتید این کلاسها پس از تایید صلاحیت به مدارس معرفی خواهند شد.
دیوارهای مدارس محل تبلیغ کالاهای ایرانی
اعلایی با اعلام این خبر افزود: به منظور معرفی کالاهای ایرانی و فرهنگ سازی در خصوص استفاده از این کالاها برخی از دیوارهای مدارس برای تبلیغ در اختیار بنیاد توسعه کارافرینی قرار خواهد گرفت. وی افزود: علاوه بر این کار تبلیغی بروشورهایی نیز برای معرفی کالاهای داخلی و ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در گامهای بعدی در اجرایی شدن تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد توسعه کارافرینی دوره های مختلف در نانوتکنولوژی، هوا و فضا، رباتیک و فرهنگ سازی در مصرف کالاهای ایرانی نیز برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود