25 تیر 1391
شماره خبر: 8951

هزینه درمان برای بیمه شدگان در سطح یك رایگان است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

هزینه درمان برای بیمه شدگان در سطح یك رایگان است

سپیدار آنلاین: مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز گفت: درقالب اجرای طرح پزشك خانواده هزینه درمان برای بیمه شدگان سطح یك درمان رایگان است .
دكتر'مهدی باباخانی' در جمع خبرنگاران در كرج افزود: در اجرای این طرح تمام معاینه ها و داروها برای این بیماران كه از سوی پزشك عمومی تجویز می شود ، رایگان خواهد بود.
وی ادامه داد: درسطح دو كه پزشكان متخصص را شامل می شود 10 درصد فرانشیر دولتی را افراد متقاضی درمان باید پرداخت كنند. باباخانی اظهارداشت: طرح پزشك خانواده پس از استانهای تهران و فارس طی دو هفته آینده در البرز و درشهرستانهای نظرآباد و ساوجبلاغ این استان اجرایی خواهد شد . مدیردرمان تامین اجتماعی استان البرز اضافه كرد: دراین طرح سلامت جسمی و روحی افراد بصورت ویژه تحت كنترل قرار می گیرد . وی گفت: اجرای این طرح بزرگ فرهنگی و بهداشتی با نگاه پنج ساله و 10ساله آغاز شده است . باباخانی افزود: تا پایان سال جاری طرح پزشك خانواده درتمام مناطق استان البرز اجرایی خواهد شد . وی اظهارداشت: سطح سه خدمات درمانی این طرح شامل خدمات بستری در بیمارستانها است كه سازمانهای بیمه گر به عنوان متولیان اجرای آن از آمادگی لازم برخوردار هستند . مدیردرمان تامین اجتماعی استان البرزادامه داد: پزشكان علاقمند به حضور دراین طرح می توانند با ثبت نام درسایت ویژه دانشگاه علوم پزشكی در اجرای آن شركت كنند . باباخانی گفت: یكی از مشكلات درمانی در استان البرزتجمع پزشكان متخصص و عمومی در مناطق مركزی شهرستانها است كه این امرسبب شده تا به مناطق حاشیه ای و شهرهای اقماری كمتر توجه شود . وی تاكید كرد: درصدد هستیم با اجرای طرحهای ویژه كارشناسی این مشكل را در بخش درمان با هماهنگی متولیان امور سلامت و درمان درسطح استان البرز رفع كنیم.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود