18 تیر 1391
شماره خبر: 8650

آغاز عملیات اجرایی بازسازی بقاع متبرکه در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

 آغاز عملیات اجرایی بازسازی بقاع متبرکه در البرز

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از آغاز بازسازی بقاع متبرکه در این استان خبر داد.
حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی اظهار داشت: طرح بازسازی بقاع متبرکه و قبور مطرح امامزادگان (ع) در استان البرز در سال گذشته مطرح بود. وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت ما از نظر مالی اجرای این طرح با وجود ضرورت بسیاری که دارد، در سال گذشته به طور کامل انجام نشد. مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: به همین دلیل رایزنی‌هایی را با دستگاه‌های و نهادهای مختلف انجام داده و درخواست داشتیم که این اداره را برای اجرای طرح معنوی فوق همراهی کنند. بنی‌احمدی ادامه داد: خوشبختانه بخش مهمی از اعتبارات مالی مورد نیاز برای اجرای طرح بازسازی بقاع متبرکه و قبور مطهر امامزادگان (ع) استان البرز فراهم شده و ما نیز عملیات اجرایی این طرح را آغاز کردیم.
بازسازی 3 بقعه متبرکه در جاده چالوس
وی با بیان اینکه در اجرای طرح بازسازی 3 بقعه متبرکه در جاده کرج – چالوس از ابتدای این هفته آغاز شده، گفت: در حال حاضر قبور مطهر امامزاده جعفر(ع)، امامزاده محمد (ع) و بالاخره امامزاده سلیمان (ع) در این جاده مورد مرمت و بازسازی قرار داشته و امیدواریم طرح معنوی فوق در زمان معین شده به پایان برسد.
ضرورت حمایت‌ مردمی از بازسازی بقاع متبرکه البرز
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با بیان اینکه در اجرای این طرح نیازمند حمایت‌های مردمی هستیم، گفت: مردم ولایت‌‌مدار و مومن استان البرز همواره در کارهای خیر پیشگام بوده و در این حوزه نیز امیدوار به حمایت‌های آنها هستیم. بنی‌احمدی با تاکید بر اینکه طرح بازسازی و مرمت قبور مطهر امامزادگان (ع) در استان البرز با هدف جذب بیشتر نسل جوان به اماکن مقدس اجرا می‌شود، متذکر شد: انتظار داریم که مسئولان دستگاه‌های اجرایی به همراه مردم مومن و ولایی استان البرز مانند گذشته در این امر معنوی و ارزشی اداره اوقاف را حمایت کنند. وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع با فراهم شدن شرایط به ویژه بودجه مالی مورد نیاز، تا پایان سال اکثر اماکن مقدس استان البرز را زیر پوشش این طرح معنوی قرار خواهیم داد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود