27 تیر 1391
شماره خبر: 9060

دو هزار نیروی خدمات شهری كرج در زمان بارش باران خدمات ارایه دادند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دو هزار نیروی خدمات شهری كرج در زمان بارش باران خدمات ارایه دادند

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری كرج گفت: دو هزار نیروی خدمات شهری شهرداری این كلانشهر در زمان بارش باران روز گذشته به شهروندان خدمات ارایه دادند.
'سعید صفری' افزود: نیروهای خدمات شهری مناطق 12 گانه شهرداری از زمان شروع بارش در ساعت 21 یكشنبه شب در نقاط مختلف شهر مستقر شدند. وی اظهار داشت: این نیروها به رفع آبگرفتگی های موجود در نقاط مختلف این كلانشهر پرداختند. این مسئول اضافه كرد: در این زمینه نیروهای خدمات شهری كرج از 480 دستگاه ماشین آلات سبك و سنگین برای رفع آبگرفتگی ها و حوادث احتمالی استفاده كردند. صفری ادامه داد: آماده باش نیروهای خدمات شهری تا زمان پایان بارش باران در شهر ادامه داشت. معاون خدمات شهری شهرداری كرج یادآور شد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشكل در زمینه آبگرفتگی و مسدود شدن كانال ها و جوی ها می توانند مراتب را به سامانه 137 شهرداری كرج اطلاع دهند.
وی اعلام كرد: نیروهای خدمات شهری مناطق بلافاصله بعد از دریافت گزارش های مردمی در زمینه آبگرفتگی به محله مورد نظر اعزام می شوند و اقدامات لازم را برای رفع آبگرفتگی انجام می دهند. وی یادآور شد: با توجه به اینكه بارندگی زیاد بود، بروز آبگرفتگی در نقاط مختلف به خصوص مناطق پایین شهر امری طبیعی است اما نیروهای خدمات شهری با تمام توان به رفع آبگرفتگی ها پرداختند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود