28 آبان 1391
شماره خبر: 15232

آماده باش نیروها در زمان بارش برف و باران

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده باش نیروها در زمان بارش برف و باران

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی منطقه یک شهرداری کرج از آماده باش نیروهای خدمات شهری این منطقه در زمان بارش برف و باران خبر داد.
محمد محسنی در گفتگوی رادیویی برنامه شهر من سلام با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف و باران اظهار داشت: در این زمینه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، ستاد بحران در این منطقه تشکیل شد. وی افزود: در حال حاضر تمامی نیروهای خدمات شهری منطقه به صورت آماده باش هستند تا در زمان بارش برف و باران، اقدامات لازم را برای رفع آبگرفتگی ها و مشکلات شهرودندان انجام دهند. این مسئول عنوان کرد: با توجه به وجود معابر شیب دار در این منطقه، به طور قطع در زمان بارش برف و باران، سیلابها به سمت پایین شهر جاری می شوند که به همت این نیروهای آماده باش، از وقوع آبگرفتگی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
لزوم استقرار جایگاه های جمع آوری ظروف یک بار مصرف در حوالی تکایا و حسینیه ها
محسنی در ادامه به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه با نصب بنر و پرچمهای مختلف، این منطقه سیاهپوش شده است. مدیر روابط عمومی منطقه یک شهرداری کرج یادآور شد: در این ماه از مسئولان هیئتهای عزاداری و ایستگاه های صلواتی که اقدام به پخش نذورات خود در ظروف یک بار مصرف می کنند، انتظار می رود که در حوالی ایستگاه صلواتی یا حسینیه جایگاه هایی را برای جمع آوری زباله ها و ظروف یکبار مصرف تعبیه کنند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود