29 تیر 1391
شماره خبر: 9132

بازرسی سرزده 30 تیم نظارتی از ادارات شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بازرسی سرزده 30 تیم نظارتی از ادارات شهرستان ساوجبلاغ

سپیدار آنلاین: 30 تیم نظارتی از سوی اداره کل بازرسی استان البرز به صورت سرزده از ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ به صورت سرزده بازدید کردند.
این بازرسی‌ها با محوریت نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان ساوجبلاغ در حوزه تکریم ارباب رجوع انجام شد. به دلیل اینکه بازرسی‌ها فوق به صورت سرزده و بدون برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی انجام شد، هیچ خبرنگاری در این مراسم حضور نداشته است. خبرنگار دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز، پس از اطلاع از انجام این برنامه به محل اعزام شد.
ملاک رهنمودهای رهبری در حوزه تکریم ارباب رجوع است
در همین رابطه سعید دهقان مدیرکل اداره بازرسی استان البرز درباره علت بازدیدهای سرزده امروز به خبرنگار فارس گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سال قبل بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندان به ویژه زمانی که نیازمند خدمات دستگاه‌های اجرایی هستند، تاکید فرمودند. وی تصریح کرد: معظم‌له بارها در دیدار با مسئولان ارشد کشور بر این مهم تاکید داشته و رهنمودهای ارزشمندی مبنی بر رعایت احترام و کرامت ارباب‌ رجوع ارائه فرمودند که این رهنمودها یکی از محورهای اصلی فعالیت سازمان بازرسی در کشور و استان‌هاست. مدیرکل بازرسی استان البرز ادامه داد: در همین زمینه امروز 30 تیم بازرسی در شهرستان ساوجبلاغ تشکیل و به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی به ادارات شهرستان مراجعه کردند. دهقان تاکید کرد: هدف از این بازدیدها مچ‌‌گیری از مسئولان و ماموران خدوم شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان نیست، اما به طور قطع در صورت مشاهده تخلف و یا کم‌کاری با مامور مربوطه و دستگاه فوق برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
بازرسی‌های سرزده از ادارات استان البرز تداوم خواهد داشت
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این بازدیدها مقطعی خواهد بود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در استان البرز، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی هر لحظه باید منتظر ورود بازرسان ما باشند. دهقان تاکید کرد: بنابراین تاکید می‌کنم که بازدیدها و بازرسی‌های ماموران نظارتی مقطعی نبوده و به طور قطع تداوم خواهد داشت. وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا در بازدیدهای امروز تخلفی گزارش شده است، گفت: هنوز گزارش کار بازرسان تکمیل نشده اما به طور قطع اگر تخلفی مشاهده شده باشد، بر اساس قانون و ضوابط اقدام خواهیم کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود