22 آبان 1391
شماره خبر: 14884

تشکیل تیم‌های بازرسی ویژه فرمانداری نظرآباد برای کنترل قیمت‌ها

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تشکیل تیم‌های بازرسی ویژه فرمانداری نظرآباد برای کنترل قیمت‌ها

سپیدار آنلاین: فرماندار نظرآباد از تشکیل تیم‌های بازرسی ویژه زیر نظر این فرمانداری برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر عملکرد اصناف خبر داد.
سیدابراهیم کسائیان در نظرآباد اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر برخی مشکلات اقتصادی که ریشه در مسائلی از جمله تحریم‌ها دارد، در کشور ایجاد شد. وی تصریح کرد: بلافاصله مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای مقابله با فراز و نشیب‌های اقتصادی وارد عمل شدند که امروز شاهد هستیم که بازار و اقتصاد کشور از آرامش مطلوبی برخوردار است.
عالی‌ترین مقام اجرایی در نظرباد در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای کنترل قیمت‌ها چه اقداماتی از سوی مسئولان این شهرستان انجام شده است؟ گفت:‌ تیم‌های بازرسی بر اساس چارچوب کاری که دارند،‌ همواره نظارت‌هایی را بر نحوه قیمت‌گذاری کالاها و همچنین عملکرد اصناف داشته و دارند.
تشکل ستاد ویژه کنترل قیمت‌ها در فرمانداری نظرآباد
کسائیان افزود: البته همواره برخی افراد سودجو هستند که منافع فردی و شخصی خود را از منافع کشور و مردم مهم‌تر می‌دانند و به دنبال فرصتی هستند تا سود بیشتری به صورت غیر قانونی کسب کنند. وی بیان داشت: با توجه به اهمیت شرایط اقتصادی و لزوم حفظ آرامش بازار در شرایط حساس فعلی، در این مورد خاص فرمانداری نظرآباد به صورت ویژه به موضوع ورود پیدا کرد و ستادی برای کنترل قیمت‌ها با ریاست فرمانداری تشکیل دادیم. فرماندار نظرآباد افزود: از سوی دیگر تیم‌های بازرسی همواره زیر نظر اداره بازرگانی فعالیت می‌کردند، اما در این مورد خاص فرمانداری نیز اقدام به تشکیل چند اکیپ نظارتی ویژه کرد که به صورت مداوم و سرزده از عملکرد اصناف گزارش‌هایی را تهیه و به ستاد فوق ارائه می‌کنند. کسائیان با تاکید بر اینکه اصناف و تجار نظرآبادی طی ماه‌های اخیر همکاری خوبی با دستگاه‌های اجرایی و نظارتی داشتند؟ گفت: خوشبختانه اکثر فعالان اقتصادی در این شهرستان پایبند قانون بوده و با مسئولان همکاری نزدیک و تعامل سازنده‌ای داشتند.وی افزود: با وجود این امر، برخی اصناف اقدام به افزایش غیرقانونی قیمت‌ها کرده و یا برخی اقلام و کالاها را احتکار کرده بودند که از سوی بازرسان ویژه شناسایی و پرونده آنها به مراجع قانونی برای رسیدگی ارسال شد.کسائیان در پایان تاکید کرد: این نظارت‌ها برای کنترل کامل قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار در نظرآباد ادامه پیدا کرده و به طور قطع با کوچک‌ترین تخلفی برخورد قاطع خواهیم داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود