1 مرداد 1391
شماره خبر: 9209

تجهیز تمام فضاهای سبز کرج به امکانات ورزشی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی


تجهیز تمام فضاهای سبز کرج به امکانات ورزشی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز کرج گفت: بر اساس طرح توزیع گسترده و عادلانه امکانات ورزشی،‌ تمام پارک‌ها و فضاهای سبز در این شهرستان به امکانات فوق مجهز می‌شوند.
عباس زارع اظهار داشت: شهرستان کرج از نظر دسترسی به فضای سبز دارای جایگاه خوبی در کشور بوده و در میان کلانشهرهای ایران بیشترین سرانه پارک و بوستان را برای هر نفر ایجاده شده است. وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز طرحی را در دست انجام داریم که پس از تکمیل نهایی، مردم مرکز استان البرز در هر نقطه‌ای که سکونت دارند، تا رسیدن به پارک و فضای سبز تنها مجبور به طی کردن مسیری 10 دقیقه‌ای خواهند بود. مدیرعامل سازمان پارک‌ها کرج ادامه داد: برنامه‌هایی که در این سازمان داریم، تنها معطوف و محدود به احداث پارک و بوستان نیست و به صورتی طراحی شده است که هر یک از فضاهای سبز دارای امکانات جانبی بوده تا نیازهای مختلف مردم را برآورده کند. زارع گفت: در همین زمینه پارک‌ها و بوستان‌هایی در دست احداث داریم که دارای امکانات فرهنگی و آموزشی است، به عنوان نمونه پارک‌های بازی و پارک ترافیک در کرج فعال می‌شوند و مردم ضمن بهره‌مندی از محیط مفرح این مجموعه‌‌ها می‌توانند از امکانات آموزشی و فرهنگی آن نیز بهره‌مند شوند.
همه مردم باید به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع برخی بیماری‌ها در دنیای امروز اظهار داشت: این بیماری‌ها مانند سکته قلبی و چاقی ناشی از نحوه زندگی مدرن و بی‌تحرکی مردم است. مدیرعامل سازمان پارک‌ها کرج ادامه داد: برای مقابله با معضلات و مشکلات جسمانی لازم است که مردم در زندگی روزمره خود زمان‌هایی را به ورزش اختصاص دهند که در این زمینه باید امکانات ورزشی در دسترس همگان قرار گیرد. زارع افزود: برای تحقق این مهم طرح تجهیز همه بوستان‌ها و فضاهای سبز در کرج به امکانات ورزشی در دست اجرا است و بخش مهمی از پارک‌های مرکز استان البرز در حال حاضر از این امکانات برخوردار هستند.
نصب 75 سرویس ورزشی در پارک‌های کرج
وی بیان داشت: همچنین به زودی و حداکثر تا یک ماه آینده در 75 پارک، بوستان و فضای سبز دیگر شهرستان کرج امکانات ورزشی نصب خواهد شد. زارع در پایان تاکید کرد: با نصب این 75 ست ورزشی، اکثر فضاهای سبز کرج به امکانات فوق تجهیز شده و این برنامه تا تجهیز تمام فضاهای سبز به تجهیزات ورزشی تداوم خواهد داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود