5 مرداد 1391
شماره خبر: 9410

تخفیف 50 درصدی برای کتاب خورشید 2 آسمان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تخفیف 50 درصدی برای کتاب خورشید 2 آسمان

سپیدار آنلاین: دبیر اجرایی جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی البرز از توزیع گسترده کتاب خورشید 2 آسمان در این استان با تخفیف 50 درصدی خبر داد.
از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تاریخ 15 مرداد به عنوان فرصت نهایی برای شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.
همچنین از سوی دبیرخانه استانی این جشنواره در البرز اعلام شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره رضوی تنها تا نیمه مرداد ماه سال جاری برای ارائه پاسخ‌ پرسش‌های طراحی شده فرصت دارند. در همین رابطه دبیر اجرایی دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی استان البرز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه استقبال خوبی از سوی مردم استان به ویژه قشر جوان و دانشجویان البرزی از جشنواره صورت گرفته است.
استقبال گسترده مردم البرز از کتاب خورشید 2 آسمان
علاءالدین سیفی با بیان اینکه کتاب خورشید 2 آسمان به عنوان منبع پرسش‌ها انتخاب گردیده، گفت: هم اکنون این کتاب به صورت گسترده در سطح استان توزیع شده است. وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیاز استان البرز به این کتاب تامین شده است، اما با مشاهده استقبالی که مردم داشتند، آماده تهیه و توزیع بیشتر خورشید 2 آسمان هستیم.
معاون فرهنگی ارشاد استان البرز اظهار داشت: در حال حاضر کتاب فوق در اماکن فرهنگی، کتاب‌فروشی‌ها، کتابخانه‌های مرکزی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و حوزه‌هالی علمیه خواهران و برادران استان موجود است و مردم می‌توانند تا روز 15 مرداد این کتاب را تهیه و با تکمیل پرسش‌نامه در جشنواره رضوی شرکت کنند. سیفی ادامه داد: همچنین از سوی اداره ارشاد البرز مشوق‌هایی نیز در نظر گرفته شده است، از جمله آنکه کتاب خورشید 2 آسمان هم اکنون با تخفیف ویژه 50 درصدی در این استان در اختیار مردم قرار می‌گیرد. وی با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه‌های فرهنگی به طور قطع در آگاه‌سازی نسل جوان موثر خواهد بود، گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان که طی سال‌های اخیر افزایش نیز یافته است، اجرای اینگونه برنامه‌های هدفمند باید افزایش یابد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود