1 آبان 1392
شماره خبر: 108560

تببین نقش اساسی مشاوران استان البرز در همایش بهداشت روان

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تببین نقش اساسی مشاوران استان البرز در همایش بهداشت روان


مدیر كل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تبیین نقش اساسی مشاوران استان البرز در همایش بهداشت روان این استان خبر داد.
حسن فرازنده خالدی در حاشیه برگزاری همایش بهداشت روان مشاوران استان البرز كه در كانون استانی شهید فهمیده برگزار گردید و ضمن تبریك هفته بهداشت روان كه از 24لغایت 30مهرماه می باشد، افزود: جشنواره بهداشت روان برای مشاوران استان ها و مسئولینی كه در راستای تامین امنیت روح و روان دانش آموزان با ایشان در ارتباط هستند،برگزار شد. وی در ادامه در خصوص هدف از برگزاری این جشنواره تصریح كرد: تلاش ما در برگزاری این جشنواره بر آن بوده تا جدید ترین یافته های مشاوره ای را تبیین و گزارشی از عملكرد اداره مشاورات استان ها به دیگر استان های كشور اعلام شود. وی یادآور شد: به طور طبیعی برنامه های متنوعی از سوی تمامی استان ها بریا دانش آموزان،اولیاء و همكاران مشاور طراحی شده است. خالدی از جمله برنامه های برگزار شده در مدت زمان یك هفته گرامیداشت بهداشت روان را برژایی ایستگاه های نقاشی، صرفا تصویری، مكتوبات ،ارائه مقالات ،پژوهش ها و نشریه های دیواری ویژه دانش آموزان و برگزاری كلاس های آموطشی برای مشاوران و همچنین اولیای دانش آموزان عنوان نمود.
تببین موضوع كاهش استرس دانش آموزان در ایام امتحانات
مدیر كل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش از تببین برنامه های كاربردی به مشاوران استان ها در راستای كاهش استرس دانش آموزان در ایام امتحانات خبر داد و گفت: یكی از مهمترین برنامه های این حوزه اهمیت به مسائل به روز دانش آموزان به ویژه كاهش استرس ایشان در ایام امتحانات می باشد و این نكته نه تنها برای دانش آموز بلكه برای خانو اده ها نیز حائز اهمیت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود